З Новим 2016 Роком та Різдвом Христовим!!! Гайда з нами!

2013uДрузі та колеги!
Всіх вітаємо з минулими та прийдешніми святами!!!

Бажаємо всім Мира, міцного здоров’я та цікавих здобутків! Гарних гір, безпечних сходжень, захоплювальних маршрутів та фантастичних занурень!
На закуску трохи про Татранські Збори «Зима 2016» (березень-травень).
Фіксовані плани лишаються наступні:

Март. Высокие Татры. Ориентировочно 27.02-20.03.
1) Альпинистский блок. Сборы.
2) Ски-тур/Ски-альп блок. По наличию снега.
3) Ледолазный блок. По наличию льда.
Май. Высокие Татры. Ориентировочно 30.04-15.05.
1) Альпинистский блок. Сборы.
2) Воднотуристический блок. По уровню воды.
3) Велотуристический блок.

Також можливі не фіксовані збори, якщо будуть на це заявки.
В першу чергу є сенс говорити про найближчі збори — кінець лютого — березень. Прохання, кому захід цікавий — пишіть нам, давайте заявки. У відповідь ви отримаєте форми для реєстрації та надання інформації про себе.  По заповненим формам буду рахувати учасників.

Щодо організації:
— Якщо мова про збори в березні — у відповіді на Ваш лист надам номер телефону — дзвоніть, тому що часу лишилося не багато!
— Якщо потрібні візи, то вони робляться лише під ваучери. Ваучер на трансфер + Ваучер на акомодацію.
— Якщо довго вагатися — можуть розібрати в районі дешеве житло! Без житла візу не зробити, навіть якщо ви вирішили жити в наметі!
Нагадаю, що в цьому році процедура отримання візи ускладнилася. Раніше ми візи робили повністю дистанційно. Тепер це можливо не завжди (дивіться додаток P.S.). Якщо візи робити через оператора, то за новими порядками ВСІ оператори працюють ЛИШЕ через візові центри.
Відповідно — доки по претендентам загальної картини не видно, доти важко точно зорієнтувати по вартості проживання та по витратам на організацію.
Орг.внески в березні будуть нижче, ніж на минулих зборах через те, що частина витрат все ж таки відбувається в Україні.
— Якщо у вас не сформована група і ви без інструктора (чи ви інструктор без групи) :))) Теж — дзвоніть, щоб встигнути з формуванням відділень до від’їзду.

P.S.: Щодо послуг дружнього нам тур.оператора. Пару слів про те, чому є сенс звертатися про допомогу, крім очевидно значно вищих шансів отримати візу у складному випадку!
Преимущества подачи документов, при помощи нашего туроператора:
1. Вы заблаговременно получаете от нас полную информацию по пакету документов со всеми нюансами по каждому документу, как все должно максимально правильно выглядеть для Консульства.
2. Мы заранее можем записать Вас на удобные для Вас дату и время подачи.
Для оформления визы необходимо 7 дней + день подачи + день на подготовку нами пакета документов.
На подачу документов следует записываться заранее, чтобы выбрать наиболее удобные для Вас день и время.
3. Вы пересылаете нам документы курьерской почтой или любым другим удобным способом, или же сканируете оригиналы документов для нас (чтобы мы смогли оформить анкету) и просто привозите их с собой на подачу.
4. В списке Ваших документов будут только Ваши документы, ваучером словацкой стороны занимаемся мы. Вы не тратите время на переговоры, дополнительно деньги за на перевод оплаты за жилье и за доставку оригинала ваучера.
5. Мы складываем Ваши документы в нужном порядке, заполняем анкету и оформляем страховой полис (за доп плату, на указаное Вами кол-во дней)
6. В назначеные заранее дату и время у визового центра Вас встречает представитель компании и подает Ваши документы (без Вашего участия). После подачи Вас пригласят на сдачу отпечатков пальцев, что дает Вам право в ближайшие 5 лет не сдавать их в словацком визовом центре повторно, что влечет за собой в будущем возможность подачи нашей компанией Ваших документов без Вашего присутствия (как это было всегда ранее до июня 2015 года)
7. Через неделю мы имеем право самостоятельно, без Вашего присутсвия забрать Ваши паспорта и переслать/передать их Вам. Это экономит Ваши средства на дорогу и пребывание в Киеве на вторую поездку.
Стоимость оформления визы: 35 евро (консульский сбор) + 11 евро (услуги визового центра) + 35 евро (наши услуги из расчета 10 дней выезда)

P.P.S.: Орієнтовний (базовий) розрахунок витрат на альп.виїзді.
Грубий розрахунок загальної вартості виїзду на учасника:
1. Проживання за 10 ночей 10*10=100 євро (приблизна вартість на даний момент).
2. Трансфер приблизно 30 євро (Ужгород-база-Ужгород, залежно від транспорту, без проїзду по Україні) — якщо потрібен.
3. Інструктор орієнтовно 50 євро з учасника (але у вас може бути власний інструктор та власні домовленості).
4. Орг.внесок 10 євро (Інструктори відділень та координатори груп від внеску звільняються).
5. Віза (якщо самостійно) 35+11=46 євро
Разом: в районі 240 євро.
В більшості пунктів потенційно можливі коригування бюджету.
Всі можливі варіанти та комбінації розглянемо — запрошуємо для обговорення!!!

Пишіть в коментарях, або звертайтеся за контактами:

oles.dzhura@gmail.com,
https://www.facebook.com/oleksandr.kashel